RÄPINA AIANDUSKOOL ÕPETAJA TÖÖKAVA 2011/12
Õppekava nimetus (eesti k) |
Aiandus (2009). Aluseks kutsestandard: http://www.kutsekoda.ee/ > Kutseregister > Kutsestandardite register > Nimetus: aednik II |
Õppeaasta (semester) |
2011/12 |
Mooduli nimetus |
Puuviljandus |
Nõuded mooduli alustamiseks |
Aianduse alused sooritatud. |
Kursus |
2ak1, 2ak2 |
Mooduli maht (õn/t) |
Koolitunde 20teor. + 20 lab. |
Seosed erialaainetega |
Aiatöömasinaid ja kemikaale (väetised, pestitsiidid) vaja kasutada tehnoloogiakaardi koostamisel. Viinamarjakasvatust õpitakse eraldi valikainena. |
Mooduli eesmärgid |
Põhikultuuride viljelemine: istandike rajamine, istikute, puuviljade ja marjade tootmine, saagi käitlemine. |
Mooduli õpitulemused |
Mooduli koondhinde kirjutan 6. sessioonil. Seda on vaja eksamile pääsemiseks. |
Hindamise põhimõtted ja kriteeriumid |
Esitada 3 iseseisvat tööd (lävend ehk hinne 3). Hinne 5 eeldab ka õpingukaaslase töö retsenseerimist ja vastamist retsensiooni küsimustele. |
Võlgnevuste likvideerimise võimalused |
Tööd saab saata postiga. Hilisematel esitajatel loetakse rühmakaaslaste vigade kordamine suureks puuduseks. |
Õppematerjalid |
Veebilehed:
Õpikud:
E-kursused
|
Õppeaine sisu ja ajakava Puuviljandus 2AK - 2011/12
Kodus koostatud iseseisvad tööd esitada esmaspäeval saabudes sessioonõppe osakonda.
Kuu/ nädal |
Teema, sisu lühikirjeldus |
Tunde kokku |
Teooria tunde |
Praktilisi tunde |
Iseseisva töö tunde |
Iseseisvad hinnatavad tööd |
1.sess.09/38 |
|
6T + 2L |
|
|
|
Esitada istandiku lähteandmed ja (iseseisev praktikatöö). |
|
Bussiekskursioon:
|
|
2 2 |
|
|
|
|
Puuviljakasvatus (Pk:1-4) |
|
2 |
|
|
|
|
Aedade kavandamine (Pk:5) Istandiku plaani koostamine (Pk:5) Õppekäik aeda:
|
|
|
1
1 |
|
|
Kodus |
Puuviljakasvatus (Pk:6-7, 9-16) |
|
|
|
5 10 |
1. Istandiku lähteandmed 2. Istandiku plaan |
2.sess. 11/46 |
Küsimusi puuviljakasvatuse kohta |
2T + 4L |
|
|
|
Esitada istandiku lähteandmed ja plaan |
|
Marjakasvatus (Mk) |
|
2 |
|
|
|
|
Istandiku plaanide arutelu |
|
|
2 |
|
|
|
Tehnoloogiakaardi koostamine. (Pk:1) Õunasortide viljad (sügissordid) |
|
|
1 1 |
|
http://ak.rapina.ee/jaan/e-ope/puu_kasv/fail/1/tehn_kaardi_juh10.html |
Kodus |
Marjakasvatus (Mk) |
|
|
|
10 |
3. Tehnoloogiakaart |
3.sess. 01/3-4 |
Küsimusi marjakasvatuse kohta |
2T + 4L |
|
|
|
Esitada iseseisev koondtöö (taime bioloogia, istandiku plaan, tehnoloogiakaart) |
|
Istikukasvatus (Ik) |
|
2 |
|
|
|
|
Iseseisvate tööde retsenseerimine ja vastamine retsensendile |
|
|
2 |
|
|
|
Sortide määramine okste järgi Õunasortide viljad (talisordid) |
|
|
1 1 |
|
|
Kodus |
Istikukasvatus (Ik) |
|
|
|
|
4. Õpingukaaslase töö retsenseerimine |
4.sess. 03/10-11 |
Vastamine retsensioonile |
2L |
|
|
|
Esitada iseseisev töö koos retsensiooniga 5. Vastused retsensioonile |
|
Iseseisvate tööde arutelu |
|
|
2 |
|
|
Kodus |
Viljapuude kujundamine ja lõikamine (Pk:8) Istikukasvatus (Ik) |
|
|
|
|
http://ak.rapina.ee/jaan/e-ope/puu_kasv/index.htm#8
|
5.sess. 04/16-17 |
Küsimusi istikukasvatuse kohta
|
2T + 4L |
|
|
|
|
|
Võratüübid Tüve tähtsustav lõikusviis |
|
1 1 |
|
|
|
|
Viljapuude harvendamine ja noorendamine aias |
|
|
2 |
|
|
|
Noore viljapuu võra kujundamine aias |
|
|
2 |
|
|
Kodus |
Eksamiküsimused |
|
|
|
|
|
6.sess. 05/22 |
Küsimusi eksami kohta |
8T + 4L |
|
|
|
|
|
Bussiekskursioon (koos viinamarjakasvatusega):
|
|
2 4
2 |
|
|
|
|
Kevadsuvised tööd puuvilja- ja marjaaias |
|
|
2 |
|
|
|
Kevadsuvised tööd puukoolis |
|
|
2 |
|
|
06/24 |
Aianduse komplekseksam (test koos ülesannete lahendamisega, taimeliigid ladinakeelsete nimedega, komplekstööd) |
|
|
|
|
|
|
KOKKU: |
20T + 20L |
20 |
20 |
25 |
|
Töökava koostanud: Töökava kooskõlastanud: Töökava kinnitanud:
… Jaan Kivistik ……...............……….. …………………………………………………. ……………………………………
(nimi, allkiri) (nimi, allkiri) (nimi, allkiri)
… 02.09.2011.……………………….. …………………………………………………. ……………………………………
(kuupäev) (kuupäev) (kuupäev)